Jimmie besökte Norrtälje, Södertälje och Huddinge | Sverigedemokraterna Stockholms län

Jimmie besökte Norrtälje, Södertälje och Huddinge

Norrtälje

Bänkarna och parken framför scenen i Societetsparken var helt fylld med åskådare när Jimmie besökte Norrtälje. Uppskattningsvis rörde det sig åtminstone om ca 500-600 åhörare. Bänkarna framför scenen rymmer ca 350 pers och det var helt fullt, lika många stod runt om. Ändå lanserar lokaltidningen, Norrtelje Tidning en teori om att det var ca ”200-300” personer där. En mycket lyckad dag.

Södertälje

Olof Palmes plats i Södertälje med många nyfikna södertäljebor. Åhörarna fick först lyssna på riksdagsmannen Robert Stenkvist från Botkyrka. Sen var det dags för Jimmie. Jimmie konstaterade att det ser ut som att vi kan bli det största partiet i Sverige om några veckor till publikens jubel. Precis som på mötet i Norrtälje igår värmde Bedårande barn och Peter Jezewski upp publiken med bra musik.

Huddinge

Torget i Huddinge centrum fylldes snabbt till bredden med hundratals nyfikna åhörare. SD Huddinges ordförande Arnold Boström hälsade alla välkomna till Huddinge, därefter pratade vår riksdagsman Martin Kinnunen om vikten av att rösta på SD i alla tre valen. Jimmie var full av energi och bjöd publiken på ytterligare ett fantastiskt tal. Mängder av Jimmies böcker delades ut.

Vinden blåser vår väg. Nu kör vi på fram till valdagen!